Chrzanów
W szpitalnej rejestracji trzeba pobrać numerek
W odnowionym holu Szpitala Powiatowego w Chrzanowie od kilku dni funkcjonuje system kolejkowy. Pacjenci są obsługiwani na trzech stanowiskach.
Wchodzący są mile zaskoczeni nowym wyglądem holu.
- Jest teraz znacznie przyjemniej. Panie z rejestracji nie ukrywają się już za szybami, ale jest z nimi bezpośredni kontakt - zauważyła jedna z czekających na termin wizyty u lekarza Katarzyna Ryndak z Chrzanowa.
Przed modernizacją ludzie ustawiali się jedni za drugim. Obecnie działa system kolejkowy. Trzeba pobrać bilet z urządzenia zamontowanego na ścianie. Wystarczy przesunąć dłonią na panelu. Potem trzeba czekać, aż taki sam numerek wyświetli się na ekranie nad rejestracją. Nieco zdezorientowanym, starszym osobom pomagają inni kolejkowicze. Większość pacjentów jest jednak obytych z takim systemem, działającym już w wielu lokalnych instytucjach, jak urząd skarbowy i ZUS.
- Teraz przynajmniej nikt się z nikim nie kłóci o miejsce w kolejce - skomentował chrzanowianin Tadeusz Mamel. Plusem jest też to, że można usiąść podczas rozmowy z rejetratorką.
Dyrektor szpitala Krzysztof Kłos przypomina, że modernizacja holu kosztowała prawie 300 tysięcy złotych. Za sam system kolejkowy lecznica zapłaciła ponad 16 tysięcy złotych. Pacjenci jak do tej pory są obsługiwani na trzech stanowiskach. Wyodrębniony został także punkt informacyjny.
Komentarze
6 komentarzy
A ja zamiast stać w kolejkach chciałam skorzystac z erejestracji. 12 sierpnia zlozylam odpowiedni wniosek i do dnia dzisiejszego nie dostalam danych dostepowych. Na email w tej sprawie rowniez brak odpowiedzi. Czy w kwocie modernizacji uwzgledniono modernizacje personelu w podejsciu do pacjenta?
Nawet najładniejsza rejestracja nie zasłoni uprzejmości i kompetencji rejestratorek ani nie skróci czasu w oczekiwaniu na termin.
A ja się trochę boję o panie za ladą... szyby w jakiś sposób izolowały je od pacjentów, którzy czasem przychodzą z różnymi chorobami czy wirusami. Teraz pacjenci będą mieli bezpośredni kontakt z pracującymi tam paniami co może mieć wpływ na ich zdrowie... Może mało szpitali zwiedziłem ale nie spotkałem się z przypadkiem, gdzie nie ma szyby w takim miejscu.
Pełen podziw. Byłam, korzystałam, może jeszcze ludzie trochę zamieszania robią ale ja widzę same plusy. Jeszcze żeby telefonicznie dało się coś załatwić to już by było mistrzostwo !
Wreszcie jakaś pozytywna informacja na temat naszego szpitala.
Bardzo dobre rozwiązanie! Miła niespodzianka na koniec roku.